Shop Mobile More Submit  Join Login
WTF Cheezburger? by orrie-g WTF Cheezburger? by orrie-g
Hmm! It seems I submit too much Russia contained Hetalia fanarts in my gallery! For some variation, here's some US and UK fanart I've done quite long ago as an art trade with the lovely :iconplainpaper: :D

As an exchange she drew me this awesome Hungary and Austria, here: [link] ! Go check it out guys! ;D


And please ignore the excessive size of the cheeseburger that Alfred hold! @_@ I only realized it when I'm almost finishing the color, okay?! Do you really expect me to redo it again just for that?
Add a Comment:
 
:iconavia-tika:
Avia-tika Featured By Owner Mar 30, 2016  Hobbyist Traditional Artist
For some reason long ago there were no comments though a picture very cool! Cheerful and well drawn. Love 
Reply
:iconavianthepug:
avianthepug Featured By Owner Nov 29, 2015
Dude, it's America. The burger can't be too big.
Reply
:icontsunderetentacles:
TsundereTentacles Featured By Owner Dec 15, 2014   General Artist
That burger is so small...... I need 2 of them.....
Reply
:iconlorriemacaroni:
LorrieMacaroni Featured By Owner Dec 13, 2014  Hobbyist Writer
England's just like, "Imma beat you with this tea set!"
Reply
:icontinysilverquills:
TinySilverQuills Featured By Owner Dec 7, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Noooo! Not the tea!! America put England down right now before he spills the tea everywhere!!
Reply
:iconmewwinx96:
MewWinx96 Featured By Owner Aug 15, 2014
I'd say that cheese burger is normal sized in America. 
Reply
:iconpakky114:
Pakky114 Featured By Owner Jul 3, 2014
Al! Put iggy down this instant!
Reply
:iconmidnightrose101:
MidnightRose101 Featured By Owner Jun 29, 2013  Hobbyist Artist
A hot guy offering me a burger? hmm... Yes! I'll take it! Best combination ever! :D
Reply
:iconlireluscheshire:
LirelusCheshire Featured By Owner Jun 29, 2013  Hobbyist General Artist
Hurhur Best title ever 8'D
Reply
:iconsaruno4792:
Saruno4792 Featured By Owner Jun 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Eeeeeee!!! :iconhandspazzplz: So cute!! I love this style!!
Reply
:iconmuiroflanternwaste:
MuirOfLanternWaste Featured By Owner Jan 30, 2013
I'm hungry now. XD That cheeseburger is perfect for Alfred.
Reply
:iconaphalfredfjones:
APHAlfredFJones Featured By Owner Nov 8, 2012  Hobbyist General Artist
I don't think the burger is too big. In America, this could be small, right?
Reply
:iconhetaliannekodesuyo:
HetalianNekoDesuYo Featured By Owner May 27, 2013
Yeah.
Reply
:iconhyperdrivefox69:
HyperdriveFox69 Featured By Owner Oct 26, 2012  Student General Artist
*derptastic clapping at the amazingness*
Reply
:iconflamegrell:
flamegrell Featured By Owner Aug 4, 2012
lol love it
Reply
:iconpyonn-kun:
Pyonn-kun Featured By Owner Jul 26, 2012  Student
Holy shoot, Alfred's strong... He makes that look so easy.
Reply
:iconshinjishuandshigeru:
ShinjiShuandShigeru Featured By Owner Jul 21, 2012  Student General Artist
Awesome!!!
Reply
:iconpoisonoustiger:
PoisonousTiger Featured By Owner Jan 9, 2012  Hobbyist Writer
Love it!
Reply
:icondemidae:
demidae Featured By Owner Nov 27, 2011
Love! :love:
Reply
:iconnoorker:
Noorker Featured By Owner Feb 4, 2011
Nooo!! don't stop to make Russia...!!! he need more love!! Dx this is a cute picture by the way... xD and don't worry Alfred always like supersize thinks, so, the hamburguer ir not bad... xD
Reply
:iconsparkly-piyo21:
Sparkly-piyo21 Featured By Owner Dec 11, 2010
Guhh, draw more USUK, please. You're amazing xD
Reply
:iconreiko-honey-kiss:
REIKO-honey-KISS Featured By Owner Nov 29, 2010
*o*
soooo~ awesome!
Reply
:iconkendalldear:
KendallDear Featured By Owner Sep 24, 2010
I have seen cheeseburgers that big! they looked fantastic... and needlessly large.
Reply
:iconeverenigmatic:
EverEnigmatic Featured By Owner Jun 14, 2010
Ahahah, this is fantastic C:
Reply
:iconcrazyrandomzyngirl:
CrazyRandomZynGirl Featured By Owner Apr 28, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Actually, the size of the food is quite accurate for a typical American restaurant. I just love America's and Britain's poses and expressions!
Reply
:iconaxelni:
axelni Featured By Owner Apr 21, 2010  Professional Filmographer
haushaushaushaushaushaushaus... poor UK... but Alfred is so happy... I want to know if this happiness is because the cheeseburguer or because Arthur is in his arms xD
Reply
:iconbrewcha:
brewcha Featured By Owner Apr 10, 2010
MEGAZ CHEESEBURGER IS MEGAZ. x3
Reply
:iconxx-tsuchisora-xx:
xx-TsuchiSora-xx Featured By Owner Mar 21, 2010
AWWWWWWWWWWWWWWW!!!!! :giggle: So cute!!
Reply
:iconskittlebittle:
SkittleBittle Featured By Owner Mar 16, 2010  Hobbyist
Haha. I think you're lil burger is "spot on". :giggle: Alfred does like everything supersized. C:
Reply
:iconthe-dancing-onigiri:
the-dancing-onigiri Featured By Owner May 15, 2010  Hobbyist Digital Artist
Why hello there... kolkolkolkol...
Reply
:iconskittlebittle:
SkittleBittle Featured By Owner May 15, 2010  Hobbyist
The hell woman?! I made a pic for ya and you never looked. T_T
Reply
:iconthe-dancing-onigiri:
the-dancing-onigiri Featured By Owner May 15, 2010  Hobbyist Digital Artist
You put it up? I didn't know! I get so many deviations from different clubs... OTL


omg dvkjg tasia was like here cuz im blah like dat and stole dis omputer from ali ha ha ha im hungry

Uh, sorry. Tasia wrote that. O_O
Reply
:iconskittlebittle:
SkittleBittle Featured By Owner May 15, 2010  Hobbyist
I sent ya 2 notes. XD Must've fell off into cyberspace. haha.

Haha. My kinda language. =D
Reply
:iconalicegoboom:
AliceGoBoom Featured By Owner Mar 15, 2010
Heck yes, our cheeseburgers are SO that big! ;DDD
Well, Fudruckers burgers are anyway...
I bechya Alfred eats thurr!
This is too kyoot! x3x
Reply
:iconpowerlessvampire:
powerlessvampire Featured By Owner Jan 25, 2010  Student General Artist
I love it 0.0
Reply
:iconlsine:
Lsine Featured By Owner Jan 11, 2010
... I saw hamburgers as big as that when i went to the USA XD
Reply
:iconstichgrl:
StichGrl Featured By Owner Dec 6, 2009
Ah ha ha, England's gonna kill him! Love it!
Reply
:iconkuzai:
Kuzai Featured By Owner Dec 2, 2009  Hobbyist Digital Artist
Yayz!! his is so cute! XD
Reply
:iconkuzai:
Kuzai Featured By Owner Dec 2, 2009  Hobbyist Digital Artist
This*
Reply
:iconkoookeees:
koookeees Featured By Owner Dec 2, 2009  Hobbyist General Artist
CHEESEBURGER LOOK YUM. MMM
Reply
:iconhanatamago:
hanatamago Featured By Owner Nov 23, 2009
I love your colors!
Reply
:iconsephypsycologist:
sephypsycologist Featured By Owner Nov 15, 2009  Hobbyist Writer
HE CAN HAZ CHEEZBURGER NAOW!
Sorry. :rofl: It's cute.
Reply
:iconicanwalkonwater2:
icanwalkonwater2 Featured By Owner Nov 2, 2009
<3 <3 <3 <3 luff luff luff
Reply
:iconblakegreene:
BlakeGreene Featured By Owner Sep 29, 2009
Wtf, are the condiments a second hamburgeR?

Anyway, this is awsome! They look great.
Reply
:iconclaudia13:
claudia13 Featured By Owner Sep 10, 2009
awww that's cute! :3
Reply
:iconheartandbonebreaker:
heartandbonebreaker Featured By Owner Sep 7, 2009  Hobbyist Traditional Artist
ahahahah! Funny and really beautiful! Your art is amazing!
Reply
:iconlonglivestarpeople:
longlivestarpeople Featured By Owner Sep 5, 2009  Hobbyist General Artist
USxUK! Yay! I will choose the cheeseburger over that if I had a choice though. SCANDALOUS!! >XD
Reply
:iconwriting-train-wreck:
Writing-Train-Wreck Featured By Owner Aug 26, 2009
Ahaha! America... I love you so much my country~

UK's face *pfffh*
Reply
:iconchokoreitou:
chokoreitou Featured By Owner Aug 23, 2009  Hobbyist Photographer
This has to be one of my most favorite Hetalia fanarts ever. :D Love England's expression.
Reply
:icon1lonlyant:
1lonlyant Featured By Owner Jul 23, 2009  Hobbyist Traditional Artist
I've seen a cheese burger that size once. I got half of it too. I twas good. =w=
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 19, 2009
Image Size
368 KB
Resolution
396×755
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
28,239 (1 today)
Favourites
2,374 (who?)
Comments
121
Downloads
759

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×